یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال
سرخط خبرها

پرسپولیس تاوان کدام اشتباه را پس می دهد؟

  • کد خبر: ۱۸۳۳۵۵
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
پرسپولیس تاوان کدام اشتباه را پس می دهد؟
قهرمان فصل پیش با تیمی نامتعادل راهی لیگ قهرمانان می شود.

به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس در شرایطی روز بیست و هشتم شهریور ماه جاری در ورزشگاه آزادی میزبان النصر امارات است که در دو پست بسیار حیاتی با مشکل جدی مواجه است.

مصدومیت علیرضا بیرانوند در بدترین زمان ممکن رخ داد اما خیلی اتفاق عجیبی نبود. بیرانوند حداقل در یکی دو سال اخیر دو سه مصدومیت شدید از نواحی، کمر، بینی و فک داشته که هر یک باعث شده مدتی را دور از میادین باشد. هر چند دو مصدومیت در اردوی تیم ملی رخ داد. در چنین شرایطی پرسپولیس حتما باید این فصل یک ذخیره مطمئن برای او جذب می کرد چرا که این تیم این فصل در سه جام شرکت خواهد کرد. یحیی گل محمدی در تابستان بارها خواستار جذب دروازه‌بان شد اما درویش نتوانست خواسته او را برآورده سازد و در نهایت هم سرمربی تیمش را متقاعد کرد به دو گلر جوان اعتماد کند. از شانس بد پرسپولیس و درویش، بیرانوند در همین اول راه و قبل از بازی با النصر مصدوم شد تا الان مشخص شود که تصمیم گیرندگان در این زمینه چه اشتباه بزرگی را مرتکب شدند.

مورد بعدی ضعف مشهود در خط حمله پرسپولیس و کمبود مهره مطمئن در این پست است که بارها و بارها کارشناسان به آن اشاره داشتند. اما درویش این موضوع را هم جدی نگرفت تا الان پرسپولیس در همین فرصت کوتاه دنبال این باشد تا به هر شکلی که هست یک مهاجم بگیرد!

این عدم تعادل در لیست بازیکنان پرسپولیس حاصل تفکرات اشتباه مدیریت این باشگاه و کنار آمدن یحیی گل محمدی با این قضیه بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->